Известие

Collapse
No announcement yet.

Отново с Trentatre....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Комп имам, ама явно не си чел от простотиите ми, щото не виждам да си ги правил.
    Компа по принцип съм го обещал на Райдер, ама в краен случай ще си го менкате, до като не разберете, че не е от него.
    Слушай сега, какво ще направиш!
    Понеже ВШР се командват от транзистори в компа, а те имат бобини, а те....
    С една дума отрязваш две кабелчета около 15-20 см. Два от краищата им ги свързваш в една мъжка кабелна обувка. Тоест надяваш ги заедно в обувката. На другите два края слагаш по още една мъжка кабелна обувка.
    Това ти е единия комплект.
    Правиш още един такъв!
    Идеята е да сложиш тая с двата кабела в клема 30, а другите два в клеми 87.
    Това естествено след като изкубеш главните релета.
    Така подаваш директно ток на помпата, бобините, дюзите, сондата и клапана за бензиновите пари. Може и да съм пропуснал нещо, но важното е, че така елиминираш много простотии.
    След това бегом да палиш дзвера.
    Подозирам, че промяната ще е фрапантна.
    Още по-добрия вариянт е вместо да ги бучиш на клема 30, да ги оставиш малко по-дълги и да дадеш директно от акумулатора.
    Ако се оправи кочината, ще продължим нататък!
    Става много лесно!
    Едит: след пробата, веднага махай кабелите!!!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • Колега какво става с релетата смени ли ги , на мен ми ги правеше сащите магарии та даже понякога гася вадя ключа, наща продължава да си работи немога я угася . Та проблема си беше в главните релета до акумото ! Смени ги и кажи как е ,не са скъпи по 3-4 лв. ама трудно се намират май .
      Last edited by RaIDeR; d.m.y г., 16:36.
      Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

      Comment


      • Ами малко обикаляне по ел магазините и се намират...Малко са "обратни"...
        Значи да елеминирам главните релета...още утре рано ще бъде сторено,дано да се оправи...мерси за инфото колега! Утре ще пиша каво е станало...
        Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

        Comment


        • Пак аз и тъпия ми проблем....Колега mordohy следвах точно оказанията ти...колата не запали.Като и сложих пак релетата,пак прецъкват но като се задържи да подадат млако повече време напрежение към помпата,дюзите и т.н. колата пали...без тях не...Та мисълта ми е следната-колата се намира в сервиза в които работя.Авто-електро сервиз е и маистора ми я прави...Но според него твърдо е компа...А аз имам чувството,че въобще не е от него...повече клоня към релетата.Та ако може колега да ми пратиш другия комп,за проба,а аз ще го препратя на колегата Raider...всички разноски по пътя на компа ще ги поема...въпроса е да пробваме в сервиза и веднъж за винаги да се оправи колата...просто нямам нерви вече...
          Още веднъж мерси за помоща!
          Поздрави!
          Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

          Comment


          • Нещо не е наред. Ако пали с релетата, много по-лесно ще пали само с посочените кабели.
            Пак прочети и пробвай!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • ами не пали щото не свързвате кабела правилно . ей на тая схема 13 и 14 са ти главните релета. на всяко с 2 кабела трябва да подадеш + директно от акумулатора на крака 87 и 87б . значи общо 4 кабела трябва да опънеш. то това е особеността на тия релета- че са с 5 крака и 30 затваря едновременно 87 и 87б, не са като газаджийските. даже гаранция може да ти дам че проблема ти е в реле 14.

              http://clubalfaromeo.com/forum/attac...1&d=1296038728
              точка

              Comment


              • Точно така колега kolev релетата са с 5 крачета.Аз направих един друг номер днес...Опитах се да елеминирам работата на компа.Ясно е,че компа подава - на реле 14 на схемата.И аз подадох директно минус ама пак се е..ва и не ще и не ще...Просто си е ясно като бял ден,че е от релетата и по точно от реле 14 на схемата ( по която бачкам и аз)...Колега Mordohy,пак ти ще спасиш положението...в смисъл,че аз ще си взема 2 нови релета,но понеже маисторите тука са се заинатили че е компа...Да пратиш другия комп за проба просто,а аз от тука ще го пратя на колегата при когото трябва да иде компа...Просто е така за проба...Всички разноски по пътя на компа поемам аз...Пак Благодаря предварително колега!
                Поздрави!
                Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

                Comment


                • Снощи, до като се пулих в една схема на машината, дето навива онова, с което си бършеме задниците, чак след половин час хванах проблема и се ядосах!
                  Явно, чичо ви Мордохай е изкукуригал!
                  Де да знам защо, ама си го доказах веднага с това, че съм ви подвел малко.
                  По точно, че не съм ви казал нещо много важно!
                  Това с двата двойни кабела е точно, но има още един елемент. Или по-точно четири. Трябват ви още четири кабелчета с мъжко и женско краче.
                  С тях, два по два, свързвате само крачетата 85 и 86 на релетата и пъхате мъжките в местата на релетата. Внимавайте, да не ги обърнете обратно. Много е важно, защото бобинките на тия релета имат диоди да обират индуктивния ток при включване и изключване на релетата.
                  Проблема е, че компа следи тая верига. Защо ли!?
                  Ами де да знам, но съм сигурен, че при мене заработи системата, чак след като включих старите релета, та да лъжа компа , че са си на място.
                  При мене бяха две релета, захранени от акумулатора и се управляваха от контактния ключ, а оригиналните бяха само свързани на бобинките за симулация!
                  Май съм подвеждал и Райдер, та пробвайте и това, щото до два-три дена няма да види комп никой!
                  Лека нощ!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • абе той компа може да следи за високо ниво на двете релета на крака 85, обаче като дадеш там 12 волта директно без да има кой да ограничава тока, няма ли да изпука някой транзистор в еку-то.
                    точка

                    Comment


                    • Колега Wiliams защо просто не смениш релетата с нови такива ?
                      Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                        абе той компа може да следи за високо ниво на двете релета на крака 85, обаче като дадеш там 12 волта директно без да има кой да ограничава тока, няма ли да изпука някой транзистор в еку-то.
                        Абе не даваш директно 12 волта на клема 85 и 86. Там просто използваш два кабела за удължение, с които свързваш старите релета, та да ги вижда компа. Иначе като са си в гнездата е трудно да подадеш 12 волта на клеми 87.
                        Просто си представи, че както релетата са си на място, подаваш 12 волта от акумулатора на клеми 87.
                        Може да измъкнеш гнездата на релетата от тенекията и да подадеш 12 волта и на кабелите, ама е грозна работа. С кабелчета за удължение е по-добре.
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • Точно този вариянт обмислях и аз колега.Още утре ще бъде свършено тогава...А колкото до компа принципно не бъразм чак толкова много а и на мене ми трябва за проба само,след това веднага го пращам на колегата Raider...А и неговата идея не е лоша направо да си взема нови релета...И маи маи така ще направя ...стига да намеря такива утре...
                          Поздрави!!!
                          Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

                          Comment


                          • Колега, след нощна съм и съм дръпнал 100 гр. ракийка, щото не ща грип.
                            В тая връзка те глобявам с... Измисли си нещо!
                            Не четеш!
                            Нали идеята за това упражнение е да видиме къде е проблема, а не да купуваме чаркове, които да си ги биеме в главите.
                            Освен това, правилните релета не са по 1.20 лв, а доста по-яка цифра.
                            Аз сложих тия от по 1.20 лв, след това.
                            Пернишката банда е виждала плетеницата от четри релета, ама тия карат само 145/6, 156 и 166. Само Мр.Х има Спринт и оцени схемата подобаващо!
                            Иначе се смяха за моя сметка доста.
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • Направих всичко...и понеже трябваше да мине сума ти време да осъзная,че в електро сервиз бачкам-та реших да се поразровя из купищата релета и да си намеря 4 броя като моите...не е от релетата...проблема си остана...всички датчици са наред,инсталацията е наред,релетата се оказаха здрави-остава комп...пак филм... Колега пращаи другия да пробваме,а аз от тука ще пратя на колегата Raider...Ако е от компа да мисля нещо,че ми се реве като я гедам да виси пред сервиза бангията...
                              Поздрави!!!
                              Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

                              Comment


                              • Гледали ли сте дали свещите хвърлят искра ? Бензиновата помпа чува ли се да работи нормално ? Странно бях обеден ,че е от релетата,сигурен ли си ,че не релетата дето си подменял са такива каквито трябват ? Па ако е от компа мога да ти пратя моя след смяната , той работи ама няма мощност колата вчера засичах и ми даде 18 на 100 разход гас ! :Д
                                Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                                Comment

                                Working...
                                X